Over ons

Beter Management is een transparante en service gerichte dienstverlener op zowel financieel, administratief en organisatorisch gebied

Voor zowel de startende ondernemer als de gevestigde ondernemer is Beter Management een echte “business partner”

Beter Management is een transparante en service gerichte dienstverlener op zowel financieel, administratief en organisatorisch gebied.

Beter Management is opgericht door Toine van den Hanenberg. Hij heeft ruim 25 jaar praktijkervaring opgedaan met de “ins en outs” van diverse financiële en project- administraties en met het herstructureren van organisaties en het optimaliseren van de bedrijfsprocessen. Als ondernemer kent hij zelf de praktijk van het ondernemerschap.

Beter Management denkt, doet en is proactief als een ondernemer. Beter Management kan u op een breed vlak met praktische hulp en oplossingen uitstekend assisteren.

 

Realiseren in plaats van rapporteren

Schrijven van dikke rapporten past niet bij Beter Management. Wel worden er beknopte en voor alle betrokkenen begrijpbare verslagleggingen met instructies opgeleverd. Hiermee wordt veel tijd bespaard die perfect gebruikt kan worden aan het, samen met de medewerkers van uw organisatie, implementeren van de verbeteringen. Met deze aanpak wordt door de betrokkenheid van iedereen veel draagkracht gecreëerd.

 

Netwerk

Uiteraard weet Beter Management als geen ander dat je niet altijd alles zelf kunt doen. Daarom wordt er gebruik gemaakt van een goed persoonlijk netwerk met mensen die zich al veelvuldig hebben bewezen. Ook dit zijn ondernemende mensen die echt zelf iets kunnen en het daarmee ook voor u betaalbaar houden.

 

Maak de verstandige keuze en kies voor Beter Management als uw “partner in business”.

 

Ondernemers geven regelmatig aan behoefte te hebben om (laagdrempelig maar serieus) met iemand van gedachte te wisselen over hun ideeën, mogelijkheden en kansen. Klankborden met een ondernemer en er samen wijzer van worden.

Niet alleen praten over cijfers maar juist over de combinatie kansen, mogelijkheden, kosten, risico’s met uiteraard de daarbij behorende cijfers.

Niet achteraf bespreken hoe het had gemoeten, maar samen brainstormen over de toekomst om daarmee je voordeel te doen.

 

Op het gebied van herstructurering van bedrijfsprocessen en realiseren van besparingen heeft Beter Management in uiteenlopende organisaties praktijkervaring opgedaan. Een heldere kijk op procesmatig organiseren tot gevolg. Ogenschijnlijk complexe problemen kunnen hierdoor vaak erg snel blijvend opgelost worden maar ook “verborgen” kosten kunnen zichtbaar worden.

Omdat Beter Management bedrijfsprocessen vanuit een praktische benadering bekijkt is het al niet meer zo moeilijk om je te onderscheiden. Met name de medewerkers die het werk moeten uitvoeren moeten zich goed voelen bij de gekozen oplossingen. Draagkracht voor de verbeteringen is van het grootste belang voor de continuïteit.

 

Beter Management is zeker geen schrijver van dikke rapporten. Uit ervaring blijkt dat een beknopte en voor alle betrokkenen begrijpbare verslaglegging in combinatie met een “werkplekinstructie” voor de uitvoerende medewerker veel efficiënter is. De daarmee bespaarde tijd kan worden besteedt aan het samen met de medewerkers van de organisatie implementeren van de verbeteringen.

 

Omdat bedrijfsprocessen vaak bestendigd kunnen worden door Automatisering wil Beter Management ook hierin graag haar rol nemen.